Jak obiecałem wcześniej dzisiaj opowiem w jaki sposób zwiększyć ilość osób, która uczestniczy w spotkaniach organizowanych przez Ciebie i Twoją firmę.

W ostatni weekend odbyła się międzynarodowa konwencja firmy, z którą współpracuję i jak zwykle pomimo, że jest to niezwykłe wydarzenie znaczna część osób nie skorzystała z okazji i na konwencję nie pojechała. Czy wiesz dlaczego? Powodem jest WARTOŚĆ jaką ta konwencja miała w oczach tych osób.

Takie wyjazdy to wyrzeczenia -- czas, pieniądze, rozłąka z rodziną itp. Jeśli wyrzeczenia są zbyt wysokie w porównaniu do korzyści jakie ktoś uzyska to nie pojedzie na takie wydarzenie.

Teraz tak, jest prosty sposób jak sprawić aby zwiększyć % osób zapisujących się na takie eventy. To proste przedstawienie wartościowych korzyści z uczestnictwa. Myślisz pewnie, że chodzi o wałkowanie w kółko, że ktoś zdobędzie wiedzę, pewność do biznesu, motywację, zobaczy pełną wizję firmy itp. Nic bardziej MYLNEGO.

Obejrzyj filmik i przekonaj się dlaczego.

Pamiętaj, że 99,9% osób uczestniczących w takich wydarzeniach po raz pierwszy jest bardzo zadowolona z decyzji o wyjeździe. Warto jest zachęcać do takich wyjazdów -- czasami jest tak, że całkowicie zmieniają podejście. To czy pojedzie po raz drugi już nie zależy w takim stopniu od tego jakich historii użyjesz, ale bardziej od relacji z daną osobą i wpływu jaki będziesz na nią mieć po pewnym czasie.

Nigdy się nie poddawaj

Zobacz także