Jak pewnie wiesz każdy marketing sieciowy opiera się na duplikacji czyli powielaniu działań osób będących dłużej w biznesie. Najczęściej jest tak, że ciężko jest znaleźć kogoś z kogo taki przykład można wziąć ponieważ Twój sponsor może wcale nie być przykładem do naśladowania.

Ludzie są naśladowcami i mają coś takiego w swojej psychice, że nie mogą iść dalej niż osoba, którą naśladują ( nie wszyscy ale znaczna większość ma taki mechanizm ~ 97% ).

Wyobraź sobie jakąkolwiek klasę w szkole, może to być szkoła średnia. Klasa liczy 30 osób, każda z osób ma swój indywidualny potencjał, możliwości nauki itp. W każdej też klasie jest ktoś, nazwijmy tę osobę Ania, kto się wyróżnia z pośród innych osób – dla przykładu użyję stopni szkolnych. Jej średnia ocen wynosi 4,7 kiedy średnia klasowa wynosi powiedzmy 4,0.

Teraz co się stanie jeśli Wojtek ze średnią ocen 4,0 zechce podciągnąć się w nauce? Czy będzie w stanie osiągnąć więcej niż Ania? Niestety nie. Dzieje się tak dlatego, ponieważ ma nałożoną wewnętrzną blokadę „tego się nie da zrobić”. Bynajmniej nie dlatego, że jest mniej zdolny od Ani. Przez lata nauki Ania była przedstawiana jako osoba – wzór do naśladowania. Podświadomie w myślach innych uczniów jej średnia jest ostatecznym celem jakiego nikt inny nie będzie w stanie pokonać. Można powiedzieć, że staje się autorytetem w dziedzinie uczenia się.

Powielanie poczynań Ani prawdopodobnie doprowadzi Cię maxymalnie do średniej 4,7 i chociaż Wojtek by chciał iść dalej uzna to za niemożliwe.

Taka blokada istnieje także w każdej pracy z jaką się zetkniesz gdzie istnieje wyraźna, mierzalna droga kariery. Możesz mieć duże ambicje, pracować wytrwale ale w pewnym momencie zwolnisz aby nie wyskoczyć przed szereg.

Tutaj chcę Ci dać klucz do prawdziwej wartości duplikacji dzięki, której po pierwsze usuniesz tę mentalną blokadę i po drugie będziesz mógł czy mogła zajść dalej niż Ci się to wydaje możliwe.

Sprawa jest banalnie prosta. To TY i nikt inny musisz podjąć decyzję kogo chcesz naśladować. Znajdź kogoś kto ma być „twoim szczytem możliwości”. Jeśli będziesz naśladować kogoś komu zupełnie nie idzie zgadnij dokąd Cię to zaprowadzi? Dokłądnie – do tego samego miejsca.Teraz wyobraź sobie co się stanie jeśli będziesz naśladować osobę, która odniosła i nadal onosi największe sukcesy w Twojej branży. Wyobraź sobie, że robisz nie to co robią osoby zarabiające 1500zł, a te co zarabiają po 10,000zł i więcej.

Wszystko opiera się o mentalne nastawienie, ustalenie Twojego ograniczenia. Weź przykład z olimpijczyków pływających na 200 metrów. Większość uważa za „niemożliwe” pobicie obecnego regordu świata. Następnie pojawia się ktoś kto bije ten rekord i na następnej olimpiadzie wszyscy płyną o wiele szybciej. Czy dlatego, że zaczeli więcej ćwiczyć albo zmienili technikę? Nie! Blokada w ich umysłach „niemożliwe” przesunęła się oczko wyżej.

Jeśli chcesz zajść daleko w marketingu sieciowym MUSISZ naśladować najlepszych. Dowiedz się wszystkiego co robią, co czytają, z kim rozmawiają, jak często rozmawiają, jakie mają nastawienie i zacznij pracować nad tym aby się do takich osób bądź takiej osoby jak najbardziej upodobnić.

Kiedy już będziesz jednym z najlepszych bądź pionierem i idź dalej niż ktokolwiek inny. Tak tworzy się historię.

Nigdy się nie poddawaj

Zobacz także